Üdvözöljük e-boltunkban Baseko

FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

Az online áruház üzemeltetője a BASEKO s.r.o. Ezen a weboldalon árukat vásárolhatnak jogi vagy természetes személyek, feltéve, hogy az alábbi szabályokat betartják.

Rendelek
1. A fogyasztó megrendeli az eladó termékeit és szolgáltatásait az online kereskedési rendszeren keresztül a www e-mailen (ideértve az online áruházon keresztüli megrendelést is). Az így végrehajtott megbízás kötelezőnek minősül, és összhangban van a Tv. 108/2000. Sz. módosítva és távollevői szerződésként értelmezve.

2. A fogyasztónak minden megrendelésnél meg kell adnia nevét és vezetéknevét, postai és számlázási címét, telefonszámát, e-mail címét; természetes személy, vállalkozó és jogi személy, továbbá IČO, DIČ, IČ DPH, az áru neve, az áruk leírása, darabszám, a megrendelés kiadásának dátuma. Ezeknek az adatoknak összhangban kell lenniük a személyes adatok védelméről szóló törvényvel. 428/2002 Coll. kizárólag az eladó és a fogyasztó közötti kereskedelmi kapcsolat keretében használják, és harmadik félnek nem biztosítják (kivéve az áruszállítást szervező személyt).

3. A megrendelés kézbesítését követően ez a megrendelés be lesz jegyezve az eladó rendszerébe, és ekkor üzleti kapcsolat létesül az eladó és a fogyasztó között.

4. A fogyasztónak joga van a megrendelést ingyen lemondani, és csak az eladónak a fogyasztóval való 1. kapcsolatfelvételének napján, azaz a vásárlóval. azon a napon, amikor a megrendelést a fogyasztóval ellenőrzik. A megrendelést csak e-mailben lehet lemondani. Az eladó e-mailben értesíti a fogyasztót a lemondás megerősítéséről is.

II. Kézbesítési időszakok
1. A különböző terméktípusok szállítási ideje eltérő. Az áruk átadásának vagy átvételének dátumát a megrendelés ellenőrzése során mindig közlik a fogyasztóval.

2. Általában az áruk átadásának vagy átvételének határideje a megrendelés ellenőrzésének napjától számított 7 napon belül van.

(3) Kivételes esetekben, amikor bizonyos típusú áruk nincsenek készleten, és nem állnak rendelkezésre a gyártóktól és az importőröktől, a szállítási idő hosszabb lehet.

III. Ár, fizetési feltételek és szállítás
1. A termék árát az eladó árlistája határozza meg. Az árlistában szereplő árak előzetes értesítés nélkül változhatnak. Az eladó fenntartja a jogot az árak megváltoztatására a gyártók, importőrök stb. A megrendelés ellenőrzése során mindig a termék érvényes árát közöljük.

2. A fogyasztó utánvéttel vagy átutalással / befizetéssel fizet az eladó számlájára, személyes átvétel esetén készpénzben. Az üzletben történő személyes átvétel megrendelését nem lehet hitelkártyával fizetni.

3. A termék átadásakor a fogyasztó fizeti a termék árát + szállítás és esetleg az utánvét árát.

4. A fogyasztó a szállítási módot maga választja ki az e-shop megrendelési űrlapján keresztül, vagy más kommunikációs módon. A fogyasztó választhatja a szállítási módot, nevezetesen:

a / GLS futár

b / Személyesen a társaság székhelyén, munkanapokon 7.00-15.00 óráig az ügyfelet e-mailben értesítjük a megrendelésről, a beszedés időpontjáról előre egyeztetni kell e-mailben vagy telefonon a tel. + 421 905 152 051 sz

5. A szállítási költségek összegét a megrendelés ellenőrzése során mindig értesítik a fogyasztóról, vagy az eladó olcsóbban ajánlja a fogyasztónak. a szállítás megfelelőbb változata.

IV. Áruk elfogadása
1. A fogyasztó vállalja, hogy az árut a megbeszélt határidőn belül a megrendelésben megadott címen átveszi.

2. A termék letöltésekor ill. a fogyasztó köteles ellenőrizni testi épségüket és teljességüket. Ha az áruk, ill. szállítmány láthatóan megrongálódott és megsemmisült, a fogyasztó köteles haladéktalanul kapcsolatba lépni az eladóval és a szállítmányozó céggel, ill. a futár, hogy jegyzőkönyvet írjon a szállítás sérüléséről. A termék mennyiségével és fizikai károsodásával kapcsolatos későbbi igényeket nem fogadják el.

3. A fogyasztó a termékek tulajdonjogát csak akkor szerzi meg, ha a teljes árat és az adásvételi szerződésben megállapított egyéb pénzbeli összegeket az eladó számlájára távolságon keresztül fizeti.

4. A termékek károsodásának kockázata a fogyasztóra akkor kerül, amikor a fogyasztó vagy meghatalmazottja kézhez veszi.

V. A szerződés elállása
1. A fogyasztó jogosult a megrendelés ingyenes lemondására, és csak az eladónak a fogyasztóval való 1. kapcsolatfelvételének napján, azaz azon a napon, amikor a megrendelést a fogyasztóval ellenőrzik. A megrendelés csak írásban (e-mailben) mondható le.

2. A fogyasztó jogosult az áru átvételétől számított 7 munkanapon belül indoklás nélkül elállni a szerződéstől. A szerződéstől való elállást írásban kell megtenni, tartalmaznia kell a termék, a fogyasztó és az eladó azonosításához felhasznált összes adatot, és a fenti határidőn belül a termékkel együtt az eladó telephelyére kell szállítani a fogyasztó költségére és felelősségére. A termék szállításának és visszaküldésének költségét a fogyasztó viseli.

A terméknek nem szabad megrongálódnia, használnia kell, eredeti csomagolásban kell lennie, és a termékkel együtt a fogyasztónak át kell adnia a kérdéses termékkel kapcsolatos összes dokumentumot, amelyet a vásárláskor kapott. A fogyasztó egyetért és tudomásul veszi, hogy az írásbeli forma ebben az esetben a vásárló által aláírt vételi szerződéstől való elállás eszközét jelenti. A terméket szállításkor nem küldjük vissza. Az így küldött terméket nem fogadjuk el és visszaküldjük.

3. A fogyasztó fenti kötelezettségeinek betartásával az eladó visszaveszi az árut, és a szerződés visszavonásától számított 15 napon belül a termékért vagy szolgáltatásért fizetett árat, vagy a fogyasztó által a termékért vagy szolgáltatásért fizetett előleget előre egyeztetett módon visszavezeti a fogyasztónak.

(4) A vevő nem mondhat le a távollevő szerződésről, különösen a következő esetekben:

a) szolgáltatás nyújtását magában foglaló szerződés esetén, ha a szolgáltatást a fogyasztó beleegyezésével kezdték teljesíteni az elállási idő lejárta előtt

b) olyan szerződés esetében, amelynek tárgya olyan termék vagy szolgáltatás értékesítése, amelynek ára függ a pénzügyi piac ármozgásaitól, amelyek felett az eladónak nincs ellenőrzése

c) olyan szerződés esetén, amelynek célja a fogyasztó egyedi követelményeinek megfelelő termék vagy kifejezetten egyetlen fogyasztónak szánt termék, vagy olyan termék értékesítése, amelyet jellemzői miatt nem lehet visszaküldeni

5. Abban az esetben, ha a fogyasztó elfogadja az adásvételi szerződéstől való lemondást 7 munkanapos időtartam elteltével, az eladónak joga van a felmerült költségek megfizetését és a számlázott (kiállított) összeg 10% -ának megfelelő szerződéses kötbér megkövetelését követelni.

6. Az eladó fenntartja a jogot, hogy törölje a megrendelést (elálljon a szerződéstől) vagy annak egy részét, ha:

a) a terméket nem gyártják, vagy leállították

b) a termék szállítójának ára megváltozott

c) a kibocsátott termék ára téves volt

d) az áru megfizetése nem történt meg 10 munkanapon belül a fogyasztó által előre választott fizetés esetén

VI. Garancia
1. A konkrét garanciális feltételeket vagy a lejárati dátumokat az egyes termékek csomagolásán adják meg.

(2) Általánosságban, hacsak a garancialevéllel és a termékek csomagolásán nincs másképp feltüntetve, a fogyasztói szerződések teljesítésének garanciális időtartama 24 hónap, vagy felülről van meghatározva, a termék fogyasztásának dátumával korlátozva. Fogyasztó az a személy, aki fogyasztói szerződés megkötése és teljesítése során nem üzleti vagy egyéb vállalkozási tevékenysége körében jár el. Csak az eladó által megvásárolt és megfizetett termékre lehet igényt tartani. Panasz benyújtásakor a fogyasztó köteles (ha a termék jellege megengedi) az igényelt terméket mechanikusan sértetlenül, az eredeti csomagolásában, beleértve a kézikönyveket, a jótállási jegyet, a számlát vagy a termékért fizetett egyéb igazolást, az eladóhoz. Panasz benyújtásakor a fogyasztó betartja a jótállási jegyben megadott utasításokat.

3. A garancia akkor jár le, ha a hibát mechanikai sérülések és a termék romlása, a termék nem megfelelő használata és nem megfelelő körülmények között történő tárolása okozza. A természeti katasztrófák által okozott hibák szintén nem tartoznak a garancia hatálya alá.

4. Panasz esetén javasoljuk, hogy a fogyasztó telefonon vegye fel a kapcsolatot az eladóval, és közölje a panaszolt árucikk típusát és konkrét okát. Ezen információk alapján a fogyasztónak azt tanácsolják, hogy folytassa a panasz kezelését.

VII. Magánélet
Az e-boltunkban történő regisztrációval Ön elfogadja a megrendelés teljesítése és a személyes adatok megőrzési idejének kezeléséhez szükséges személyes adatokat a személyes adatok védelméről szóló 122/2013. Sz. Törvény követelményeinek megfelelően. a személyes adatok védelméről, módosítva. A BASEKO, spol. kft ezennel vállalja, hogy a rábízott személyes adatokat nem adja át harmadik félnek az adatok tulajdonosának beleegyezése nélkül, és nem használja fel azokat az online áruház promóciójához nem kapcsolódó kereskedelmi ajánlatra. Ugyanakkor vállalja, hogy személyes adatait az ügyfél kérésére bármikor törölheti adatbázisából

VIII. Záró rendelkezések
1. Az eladónak joga van a megrendelt termékek jellegétől és mennyiségétől függően a fogyasztót személyes ellenőrzésre és személyes személyes gyűjtésre meghívni. Ezekben az esetekben kapcsolatba lépnek a fogyasztóval, és további lépésekben állapodnak meg vele. Ha a fogyasztó már kifizette a vételárat, ezt az összeget visszautalják neki, hacsak másképp nem állapodnak meg.

2. Az eladó fenntartja az árváltoztatás jogát. Amikor az ár változik, az eladó felveszi a kapcsolatot a fogyasztóval. A fogyasztónak joga van a megrendelést ilyen kiigazított áron lemondani.

3. A fogyasztó kijelenti, hogy a megrendelés kitöltése vagy bejelentése előtt elolvasta ezeket az általános feltételeket és a panasztételi eljárást, és egyetért velük.

4. Az eladó és a fogyasztó megállapodtak abban, hogy a távolsági kommunikációt - telefon, fax (beleértve a kézírásos megrendelést is), az elektronikus kommunikációs formát, különösen az e-mailen és az interneten keresztül - teljes mértékben elismeri mindkét fél számára érvényes és kötelező érvényűnek.

Ezeket az általános feltételeket jóhiszeműen fogalmazták meg és hozták létre annak érdekében, hogy megfeleljenek a jogi feltételeknek és kiigazítsák az eladó és a fogyasztó közötti tisztességes üzleti kapcsolatot. Abban az esetben, ha a Szlovák Köztársaság illetékes hatóságai e feltételek bizonyos rendelkezéseit teljes egészében vagy részben érvénytelennek vagy végrehajthatatlannak bizonyítják, a többi rendelkezés és a vonatkozó rendelkezés fennmaradó részeinek érvényessége és végrehajthatósága nem változik.

Számú fogyasztóvédelmi törvényből fakadó fogyasztói jogok az eladóval szemben. 634/1992. számú módosítása és a rendeletek, valamint a küszöbértékesítés és a postai megrendelés A módosított 108/2000. Sz., Ezek a feltételek nem érintik.

Az itt kifejezetten nem szabályozott jogviszonyokra és feltételekre, valamint az e feltételek be nem tartásából eredő vitákra a Kereskedelmi vagy Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései az irányadók.

Baseko, spol. s r. o.

Lieskovec 830/107 (Areál ZTS)
01841, Dubnica nad Váhom
Slovensko

Szerezze meg a webhely helyét
Kapcsolatba lépni

© 2020-2024 Baseko. Minden jog fenntartva. | Tvorba web stránok - Ján Ďuriga